ARA A PORTADA
Publicat el
21 de gener de 2020 a
les 20:58
El terrassenc Alfredo Domínguez va aconseguir la medalla de bronze en el Campionat d'Espanya absolut que es va disputar a Leganés. Domínguez, com a component de la selecció catalana, va competir en la categoria de menys 75 quilos. Dos mesos després d'obtenir el títol estatal de la categoria sub-21, l'egarenc va protagonitzar un gran campionat, perdent només un dels sis combats que va disputar. En el que es jugava la medalla de bronze, va derrotar el representant de Castella La Manxa per 4 a 0. Ara prepara la seva participació en l'Europeu.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El Terrassa FC fitxa dos futbolistes bascos
-
Esports
El combinat masculí derrota el cuer, Pakistan, i cau contra el líder, Bèlgica
-
Esports
Doble derrota de la selecció femenina contra els Països Baixos
-
Esports
Triple podi per a Ferran Paredes al Campionat d'Espanya
-
Esports
Musta júnior s’imposa per KO tècnic a Jorge Luna
-
Esports
Ismael Saibari ja porta dos gols al Mundial