A la sisena jornada, el Terrassa FC era líder en solitari. Set jornades més tard, quan s'ha tancat ja la primera volta a la Primera Catalana, els homes que entrena Pol Montserrat han caigut fins a l'avant penúltima posició. Han sumat un sol punt en les set darreres jornades i acumulen ja cinc derrotes consecutives.
Els terrassistes no van tenir massa fortuna al pavelló de Sant Llorenç davant la visita del Vall de Tenes. Un gol de José San Juan els va permetre arribar al descans amb un mínim avantatge d'1 a 0. A la segona part, però, les coses van canviar. Els visitants van donar-li la volta al marcador (1-2). Ismael Lázaro va empatar quan faltaven quatre minuts. Però tot es va decidir a l'últim. Lázaro va situar el 3 a 2 a l'electrònic, però dos gols de León i Barroso en els segons finals van acabar capgirant el resultat.
TERRASSA FC, 3
Carles, Algaba, Pastelero, San Juan i Boumajdoul, equip inicial, Guil, Plaza, Herrera, Hermoso, Priego, Gumà i Lázaro.
VALL DE TENES, 4
Vidal, Barroso, León, Belasbi i Olivera, equip inicial, Sánchez, Granados, Tienda, Balaguer, Sánchez i García.
Àrbitre. Barrouhou Barrouhou. Targetes grogues als jugadors locals Lázaro i Boumajdoul i als visitants Barroso, Balaguer i García.
Gols. 1-0, minut 12, Juanjo; 1-1, minut 21, León; 1-2, minut 33, Olivera; 2-2, minut 36, Lázaro; 3-2, minut 40, Lázaro; 3-3, minut 40, León; 3-4, minut 40, Barroso.
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de gener de 2020 a
les 21:11
Notícies recomenades
-
Esports
Club de Campo-Egara i Complutense-Atlètic, semifinals femenines
-
Esports
L'Atlètic guanya per 1 a 3 al Barça i jugarà contra el Club de Campo les semifinals
-
Esports
Terrassa acull el lliurament de premis del Campionat de Catalunya de BMX Race 2026
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz