ARA A PORTADA
Publicat el
30 de gener de 2020 a
les 04:00
Ainhoa Martínez, de la UA Terrassa, va aconseguir la tercera posició en el Campionat de Catalunya sub-20 de marxa atlètica, disputat en el marc del GP de Marxa del Vendrell el passat diumenge. La seva marca, sobre una distància de 10 quilòmetres, va ser de 55’36”. Aquesta medalla de bronze li permet formar part de la selecció catalana que participarà en el Campionat d’Espanya per federacions que es disputarà el 16 de febrer a la població alacantina de Torrevieja. En la categoria sub-23, Paula Juárez va finalitzar en la cinquena posició amb un registre de 2.01’44. Era la seva primera participació sobre la distància de 20 quilòmetres i va fer un nou rècord del club. En la categoria Masters va prendre la sortida Pere Torres, però va resultar desqualificat. Pel que fa a l’actuació de la UA Terrassa en altres categories dins el GP Marxa del Vendell, que no eren Campionat de Catalunya, cal destacar les victòries a càrrec dels atletes Bru Flores en categoria sub-12 masculina, d’Amal Essaryati en sub-12 femení, d’Iván Martínez en sub-14 masculí i de Lluc Serrat en sub-16 masculí.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El Terrassa FC fitxa dos futbolistes bascos
-
Esports
El combinat masculí derrota el cuer, Pakistan, i cau contra el líder, Bèlgica
-
Esports
Doble derrota de la selecció femenina contra els Països Baixos
-
Esports
Triple podi per a Ferran Paredes al Campionat d'Espanya
-
Esports
Musta júnior s’imposa per KO tècnic a Jorge Luna
-
Esports
Ismael Saibari ja porta dos gols al Mundial