El Juan XXIII va empatar a dos gols en el partit que l'enfrontava al Marina-Can Gambús. El conjunt terrassenc, tot i que no va poder vèncer, sí que va poder trencar la ratxa de dos partits en els quals havia encadenat dues derrotes.
Els visitants es van avançar a la mitja hora de joc i, amb aquest 0 a 1, es va arribar al descans. Els locals, a la represa, van saber reaccionar i es van situar amb un 2 a 1 a favor, però, de seguida, el Marina-Can Gambús va tornar a empatar el matx.
Cf CS Juan XXIII, 2
Erik García, Jonathan Valverde (Lluc Viñas, m. 76), Neila, Héctor Valverde, Arangüena (Pibe, m. 83), Laso, Santi Ferrer (Ismael, m. 76), Quique, Marc Gonzálvez, Jorge i Viruez (Ayoub, m. 46).
Marina-Can Gambús, 2
Arroyos, Comellas, Egea, Rojas, Díaz (Delgado, m. 65), Herrero, Reyes (Romero, m. 78), Murillo, Ayala, Carreras i Calle.
Àrbitre. Joel Planas Riverola. Va amonestar amb targeta groga als jugadors locals Héctor Valverde, Quique, Neila i Pibe i al visitant Murillo.
Gols. 0-1, minut 32, Reyes; 1-1, minut 56, Ayoub; 2-1, minut 71, Quique; 2-2, minut 74, Ayala.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Llum verda al macropolígon dels Bellots II amb una inversió de 73 milions d'euros Joan Muñoz
-
Terrassa Què es necessita per estudiar a Terrassa?: consulta les notes de tall per accedir a la universitat Arnau Fort
-
Terrassa Quants espectadors van tenir els concerts de Festa Major?: Consulta totes les dades de la diada Joan Muñoz
-
-
Terrassa Un dispositiu policial contra l'incivisme a Sant Pere Nord es tanca amb dues denúncies i 25 identificats Joan Muñoz
Publicat el
03 de febrer de 2020 a
les 20:45
Notícies recomenades
-
Esports
Finalment, el debut a la lliga del Terrassa FC serà a Castelló
-
Esports
El CN Terrassa fitxa la jove Irene Briceño
-
Esports
Dani Olmo afronta un dels seus grans reptes
-
Esports
Marc Zanón fitxa pel Noia Freixenet
-
Esports
L'egarenca Davinia Ángel jugarà al Meins Avenida
-
Esports
El San Cristóbal debutarà a casa contra el Peralada