El CK Vallaradís de Terrassa s'ha classificat per a la final de la Copa Catalana de korfbal, en que tindrà com a rival el Platja d'Aro KC. En les semifinals, que es van disputar al Palau d'Esports i Congressos de Platja d'Aro, l'equip egarenc es va imposar per 34 a 15 el Badalona. Per la seva banda, el Platja d'Aro va superar el Castellbisbal per 13 a 12 amb gol d'or.
L'equip "B" del Vallparadís també es va classificar per a la final de la Copa Catalana "B". El conjunt terrassenc va superar el CK Castellbisbal per 15 a 5. El seu rival a la final serà el Miró, que va derrotar en semifinals el Platja d'Aro "B" per 20 a 19 amb un gol d'or en el temps extra.
El club egarenc va completar l'èxit en aquesta competició classificant el seu equip júnior per a la final. Va guanyar el Platja d'Aro en semifinals per 24 a 11. El seu rival serà el Miró, que va derrotar el Castellbisbal per 8 a 18. Les finals seran el 28 i 29 de març.
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de febrer de 2020 a les 20:52
Notícies recomenades
-
Esports La continuació en el cicle d’èxits de l’Sferic
-
Esports Quatre terrassenques a la llista definitiva per a l'Eurohockey
-
Esports “Ara, la realitat a Tercera és molt diferent que abans”
-
Esports Estrena al camp de l’Espanyol “C”
-
Esports “És satisfactori seguir a la lluita per les medalles”
-
Esports Les finals del Campionat de Catalunya de hockey, el 7 de setembre i a l'Estadi Martí Colomer