Després de tres jornades essent el cuer del grup "A" de la Segona Catalana, una victòria de gran mèrit davant del GEiEG gironí ha permès l'Handbol Terrassa "B" abandonar aquesta posició i situar-se penúltim. Es tracta de la tercera victòria en quinze jornades per a un Handbol Terrassa que segueix buscant la millor manera d'escapar del descens de categoria. Davant del GEiEG, al descans manava ja de sis (16-10). L'avantatge es va anar ampliant a la segona meitat i el conjunt terrassenc va acabar guanyant de sis gols.
h. terrassa "B", 32
Munné, Ortín (1), Raya (3), Ortiz (5), Millán (6), Comellas (3), Romero (1), Cantón (1), Mora, Muntal (4), Fernández del Viso, Del Pozo, Martínez (5) i González (3).
geieg, 26
Palomino, Márquez (1), Sallent (4), Galvany (4), Eusebio (8), Bañeras, Aymerich, Anglada (4), Morales (1) i El Harouni (4).
Àrbitres. Van dirigir el partit els col·legiats Xavier Vegas Egea i Rubén Gómez Martín.
Parcials cada 5 minuts. 2-4, 4-4, 9-5, 12-6, 14-8, 16-10, descans, 20-12, 24-12, 25-19, 27-22, 30-25, 32-26.
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de febrer de 2020 a les 20:52
Notícies recomenades
-
Esports La continuació en el cicle d’èxits de l’Sferic
-
Esports Quatre terrassenques a la llista definitiva per a l'Eurohockey
-
Esports “Ara, la realitat a Tercera és molt diferent que abans”
-
Esports Estrena al camp de l’Espanyol “C”
-
Esports “És satisfactori seguir a la lluita per les medalles”
-
Esports Les finals del Campionat de Catalunya de hockey, el 7 de setembre i a l'Estadi Martí Colomer