Quatre corredors del X-Riders de Terrassa van competir en les dues primeres rondes de la Copa d'Espanya de BMX disputada a la població alacantina de El Campello. Els representants egarencs van sumar sis podis. Van destacar les dues victòries de Marta Calvis en la categoria femenina de 17 a 29 anys, resultats que la situen al capdavant de la general. En júnior femení, Mariona Calvis va ser segona a la primera jornada i tercera a la segona. En júnior masculí, Marc Román va finalitzar en la tercera posició de les dues proves.
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de febrer de 2020 a
les 19:42
Notícies recomenades
-
Esports
El Terrassa FC fitxa dos futbolistes bascos
-
Esports
El combinat masculí derrota el cuer, Pakistan, i cau contra el líder, Bèlgica
-
Esports
Doble derrota de la selecció femenina contra els Països Baixos
-
Esports
Triple podi per a Ferran Paredes al Campionat d'Espanya
-
Esports
Musta júnior s’imposa per KO tècnic a Jorge Luna
-
Esports
Ismael Saibari ja porta dos gols al Mundial