L'Atlètic abandona la darrera posició del grup

Publicat el 25 de febrer de 2020 a les 20:50
El segon equip femení de l'Atlètic va començar la jornada cuer i la va acabar avant penúltim. El conjunt de Can Salas va imposar-se diumenge a casa per 1 a 0 al CH Pozuelo. L'autora de l'únic gol de l'encontre va ser la jugadora local Paola Amat, que va anotar l'única diana del partit en els primers minuts del segon període. L'equip egarenc és avant penúltim a tres punts del cinquè classificat.

Atlètic, 1

Gallardo, Figueras, Malgosa, Paola Amat, Llanas, Figa, Fitó, Anna Amat, Galí, Carrera i Ventayol, equip inicial, Salat, Honorato, Martí, Freixa i Júlia San José.

CH Pozuelo, 0

Castellanos, García, De los Mozos, Aguilar, González, López, Pérez, Pampín, Gallart, Álvarez i Garasa, equip inicial, Ponte, Vessuri, Usoz, Díaz i Silvani.

Àrbitres. Guillem Ramal i Beatriz Estefanell.

Gol. 1-0, minut 19, Paola Amat.