El Línia 22 ja acumula dues desfetes seguides

Publicat el 25 de febrer de 2020 a les 20:50
El Línia 22 Stern Motor va tornar sense cap punt del seu desplaçament del diumenge a Sant Sebastià. Es tracta de la segona derrota consecutiva del conjunt que prepara Santi Castelli, que s'ha situat sisè amb els mateixos quinze punts que les guipuscoanes.

real sociedad, 1

Belenguer, Pérez, Arraras, Etxeberría, Goenaga, Foncea, Pérez, Maider Uranga, Gárate, Larrea i Miren Uranga, equip inicial, Arrilaga, Carte, Goñi, Martín, Prieto i Zubizarreta.

línia 22 stern motor, 0

Algueró, Ramírez, Isart, Marengo, Buyo, Estrenjer, Díaz, Chueca, Casasayas, Julieta Dinucci i Virginia Donucci, equip inicial, Gibert, Amézcua i Pérez.

Àrbitres. Diego Antonio Gavela i Ginés Priede. Targetes grogues per a les jugadores locals Laura Gárate i Julñene Etxeberría i per a les visitants Ona Chueca i Meritxell Gibert.

Gol. 1-0, minut 3, Maider Uranga.