El Línia 22 Stern Motor va tornar sense cap punt del seu desplaçament del diumenge a Sant Sebastià. Es tracta de la segona derrota consecutiva del conjunt que prepara Santi Castelli, que s'ha situat sisè amb els mateixos quinze punts que les guipuscoanes.
real sociedad, 1
Belenguer, Pérez, Arraras, Etxeberría, Goenaga, Foncea, Pérez, Maider Uranga, Gárate, Larrea i Miren Uranga, equip inicial, Arrilaga, Carte, Goñi, Martín, Prieto i Zubizarreta.
línia 22 stern motor, 0
Algueró, Ramírez, Isart, Marengo, Buyo, Estrenjer, Díaz, Chueca, Casasayas, Julieta Dinucci i Virginia Donucci, equip inicial, Gibert, Amézcua i Pérez.
Àrbitres. Diego Antonio Gavela i Ginés Priede. Targetes grogues per a les jugadores locals Laura Gárate i Julñene Etxeberría i per a les visitants Ona Chueca i Meritxell Gibert.
Gol. 1-0, minut 3, Maider Uranga.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Llum verda al macropolígon dels Bellots II amb una inversió de 73 milions d'euros Joan Muñoz
-
Terrassa Què es necessita per estudiar a Terrassa?: consulta les notes de tall per accedir a la universitat Arnau Fort
-
Terrassa Quants espectadors van tenir els concerts de Festa Major?: Consulta totes les dades de la diada Joan Muñoz
-
-
Terrassa Un dispositiu policial contra l'incivisme a Sant Pere Nord es tanca amb dues denúncies i 25 identificats Joan Muñoz
Publicat el
25 de febrer de 2020 a
les 20:50
Notícies recomenades
-
Esports
El CN Terrassa fitxa la jove Irene Briceño
-
Esports
Dani Olmo afronta un dels seus grans reptes
-
Esports
Marc Zanón fitxa pel Noia Freixenet
-
Esports
L'egarenca Davinia Ángel jugarà al Meins Avenida
-
Esports
El San Cristóbal debutarà a casa contra el Peralada
-
Esports
El CN Terrassa ja té definida la plantilla