Valuós segon triomf consecutiu per a un Handbol Terrassa "B" que es va imposar a domicili d'un rival directe, el Vallag, per 26 a 28. El duel va ser molt equilibrat i no es va decidir fins als deu minuts finals. Els terrassencs es mantenen penúltims, però tenen el novè classificat a només dos punts de distància. La salvació encara és possible.
HC VALLAG, 26
Pey, Gómez (2), Tomàs, José Francisco Aguilera, Sierra (2), Chica (2), Redondo (4), Domínguez, Ontanilla (4), Gironella, González, Martínez (5), Conesa, Cabellos, Arnau Aguilera (3) i Marín (4).
H. TERRASSA "B", 28
Molinos, Ortín (4), Raya (2), Ortiz (5), Jurado (2), Millán (9), Vallmitjana, Cantón, Munné, Romero (1), Seira, Martínez (5), Mora, Fernández del Viso i Del Pozo.
Àrbitres. R. Grau i M. Forner.
Parcials cada 5 minuts. 3-2, 4-3, 6-6, 7-7, 9-10, 12-12, descans, 14-14, 15-17, 18-20, 22-21, 24-25, 26-28.
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de febrer de 2020 a les 20:50
Notícies recomenades
-
Esports
“En defensa hem de participar tots”
-
Esports
El Terrassa FC fa els deures i passa a la següent fase de la Copa Catalunya
-
Esports
Àlex Pintado reapareixerà el mes de febrer
-
Esports
Duel clau a casa amb el Jug Dubrovnik
-
Esports
Sis punts del Vallès en la doble jornada de la Divisió d'Honor "B" masculina
-
Esports
Max Caldas, millor entrenador de l'any