A poc a poc, el CN Terrassa 'B' segueix sumant victòries, fent petits passos per allunyar-se de les posicions de descens.
Contra la Pia de Sabadell, els d'Eduard Guindo van forjar la seva victòria en un segon quart formidable. En aquest tram de partit, els egarencs van signar un parcial de 8 a 18 que els va donar ales per afrontar la segona meitat. Allà, amb la calma necessària, no van donar cap opció al seu rival, sumant així un triomf molt important.
BASQUET PIA SABADELL, 48
Devesa (22), Aljama (2), Soler, Cornadó (6) i Jiménez (8), cinc inicial, Andres, Cendra, Delgado (4), Muelas (6) i Garcia.
CN TERRASSA 'B', 62
Cabrera (11), Cazorla (6), Gonzalez (13), Gea (8) i Palma (5), cinc inicial, Llonch (1), Sergi Segarra (3), Pascual (4), Preixens, Gijón (4) i Lopez (7).
Àrbitres. Pinotti i Sala.
Parcials. 10-15, 18-33, descans, 32-43, 48-62.
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de març de 2020 a les 20:47
Notícies recomenades
-
Esports
El Natació s'imposa per 7 a 17 a l'Horta a la lliga femenina
-
Esports
Plàcida golejada del CN Terrassa davant l'Encinas de Boadilla
-
Esports
Un punt per al Terrassa FC en un partit sense gols
-
Esports
Repòquer de Pau Petchamé davant del Taburiente
-
Esports
El San Cristóbal cau a casa amb un gol en el temps afegit
-
Esports
El Club Egara fa bons els pronòstics i s'endú el derbi femení