Quan faltes només sis jornades per tancar la fase regular de la Lliga de Divisió d'Honor masculina, l'Atlètic Terrassa es manté com a líder amb els mateixos 25 punts que el Club Egara. Els de Xero Gasol es van imposar diumenge per 3 gols a 2 al FC Barcelona al camp Josep Marquès en un duel on tots els gols van ser de penal.
L'exdavanter de l'Atlètic Arnau de Bruijn va obrir el marcador, però Joan Tarrés el va desnivellar. Pepe Cunill va ampliar l'avantatge, deixant el partit sentenciat.
atlètic, 3
Calzada, Parrilla, Enrique, Torras, Cunill, Boltó, Jan Malgosa, Sallés, Melé, Quim Malgosa i Escudé, equip inicial, Vizcaíno, Bonastre, Pujal, Tarrés, Peremiquel i Galí.
fc barcelona, 2
Rafi, Fernández, Donoso, Hottlet, Delàs, Geghardt, Roca, Papa, Elías, Escudé i De Bruijn, equip inicial, Dunn, Laiho, San Martín, Vila i Horn.
Àrbitres. Carlos Dolz i Paul Salvati. Van ensenyar targetes grogues al jugador local Jordi Bonastre i als visitants Miki Delàs, Fergus Dunn i David Roca.
Gols. 0-1, minut 17, Arnau de Bruijn de penal-córner; 1-1, minut 32, Joan Tarrés de penal-córner; 2-1, minut 51, Joan Tarrés de penal-córner; 3-1, minut 58, Pepe Cunill de penal-córner; 3-2, minut 69, Martin Gebhardt de penal-córner.
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de març de 2020 a les 20:47
Notícies recomenades
-
Esports El Terrassa FC fitxa el defensa neerlandès Erik Schouten
-
Esports Plata per a la selecció femenina júnior al Mundial de waterpolo
-
Esports El tècnic egarenc Andreu Enrich, campió amb Alemanya
-
Esports Empat del San Cristóbal contra el Sant Andreu
-
Esports Un gol al final condemna a un bon Terrassa FC
-
Esports Magnífic bronze per a la selecció femenina