En el primer partit de la fase per a la permanència a la Primera Divisió (on s'arrosseguen els punts de la primera fase entre els equips implicats) el Can Salas va imposar-se per 2 gols a 1 al Vallès en un partit molt ajustat. El Can Salas és segon amb tretze punts, mentre que el Vallès ocupa l'avant penúltima posició amb nou punts.
Can salas, 2
Villalba, Malgosa, Figa, Pere Castelló, Corbera, Roca, Gelabert, jan Castelló, García-Cascón, Lis, Cervelló, Amorós, Torrente, Matarrodona, Geis i Comallonga.
vallès, 1
Avilés, Vilalta, Pérez, González, Ycart, Blanch, Torrent, Tarrats, Llanas, López, Gregori, Aymerich, Amat, Abenoza i Fortuny.
Àrbitres. Màrius Cuadrat i Ignasi Riera.
Gols. 1-0, minut 2, Genís Roca; 2-0, minut 24, Pere Castelló de penal-córner; 2-1, minut 44, David Fortuny.
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de març de 2020 a
les 21:16
Notícies recomenades
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals contra el CN Sant Andreu i es queda sense final