L'Sferic va veure com se li escapava el partit contra el Peña Fragatina als últims deu minuts. Fins a aquell moment, els de la Sagrada Família van signar un gran partit, però no va ser suficient per poder lluitar per la victòria.
Al tram final, els visitants es van quedar sense energia, i el Fraga ho va aprofitar a la perfecció per sentenciar el partit i obrir una escletxa que ni molt menys fa justícia a l'actuació de tots dos equips durant els 40 minuts.
PEÑA FRAGATINA, 75
Rios (5), David Español (12), Lafuente (13), Cazador (11)i Utrilla (10), cinc inicial, Larroya (8), Victor Español (14), Portoles (1), Casas (1) i Enrech.
CE SFERIC OMNIFECT, 51
Santiago (7), Javi Sánchez (16), Farré (5), Muñoz (12) i Losada (1), cinc inicial, Majadas (6), Checa (2) i Campos (2).
Àrbitres. Doblas i González.
Parcials. 18-5, 31-24, descans, 49-41, 75-51.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Sant Pere Nord estrena el parc de la República, que tant ha esperat: “No és només un parc” Pilar Màrquez
-
Terrassa Així serà el nou centre comercial del Carrefour de Terrassa: obres a finals del 2027 amb una transformació per a Can Parellada Arnau Fort
-
Terrassa Detenen a Granollers dues persones més, una d'elles menor d'edat, pel tiroteig contra dos guàrdies civils a Terrassa Lucas Jiménez
-
-
Terrassa Carnet Estiu Adolescent: tot un èxit entre els joves terrassencs: el 96,3% demana que torni l’estiu vinent Lucas Jiménez
Publicat el
09 de març de 2020 a
les 20:23
Notícies recomenades
-
Esports
“Estic preparat per al moment i aprofitar-lo”
-
Esports
El CN Terrassa fitxa el nedador algerià Jaouad Syoud
-
Esports
La Federació Catalana sanciona el CN Terrassa i el Molletense
-
Esports
El CN Terrassa venç a Horta abans d'estrenar-se a la Champions League femenina a Sabadell
-
Esports
Egarencs premiats a la gala de la RFEN
-
Esports
Dues victòries i dos empats per als Països Baixos de Xavi