El Matadepera segueix amb el pilot automàtic posat. Victòries ajustades, però sumant setmana rere setmana sense aparent dificultat.
Els de Jordi Bargalló són líders a falta de sis jornades per acabar la competició. Contra l'Alpicat, en van tenir prou amb la millor versió d'Albert Líndez i Dani Rodríguez per sumar un triomf que tot i el resultat final, va ser prou còmode i que confirma i estabilitza als locals líders de la classificació.
CB Matadepera, 58
Albert Líndez (18), Marc Tàpia (3), Burgues (5), Camacho (8) i Rodríguez (10), cinc inicial, Morata (3), Oriol Tàpia, Casaú (5) i Jordi Ruiz (6).
CB Alpicat 'B', 53
Sumalla (17), Fernández (5), Trawally (2), Giribert (4) i Guerrero, cinc inicial, Solsona (6), Capdevila (5), Lletjos (4), Repiso (6) i Gordillo (4).
Àrbitres. López i Chamorro.
Parcials. 11-16, 27-27, descans, 39-44, 58-53.
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de març de 2020 a
les 20:23
Notícies recomenades
-
Esports
L’Atlètic rep diumenge el líder, Club de Campo
-
Esports
Max Caldas convoca 14 jugadors terrassencs
-
Esports
Berta Muñoz marxa al Waterloo Ducks
-
Esports
El feixuc trànsit per mantenir la categoria
-
Esports
Guti: “Hem de tenir il·lusió, fe i, sobretot, unió”
-
Esports
Marc Boltó jugarà al Mannheimer alemany