Si un equip està en forma, aquest és el CN Terrassa 'B'. Els d'Eduard Guindo van tornar a sumar una nova victòria, en aquest cas contra un rival directe i a més, van ser capaços de capgirar el bàsquet average, un fet totalment clau per evitar la promoció.
Contra el Ripollet, el col·lectiu va tornar a ser la millor arma d'un CN Terrassa 'B' molt sòlid en defensa i fluid en atac que segueix escalant posicions.
CB RIPOLLET 'B', 53
Brualla (8), Belmez (6), Tornel (14), Sola (5) i Chaparro (10), cinc inicial, Montes, Chafer (2), Barrera (8) i Hidalgo.
CN TERRASSA 'B', 68
Cabrera (13), Cazorla (4), Sergarra (7), Gea (8) i Palma (11), cinc inicial, Ventura (2), Llonch, Pascual (7), Preixens, González (12) i Marc Gijón (4).
Àrbitres. Artés i Ferrer.
Parcials. 15-20, 32-32, descans, 46-49, 53-68.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Llum verda al macropolígon dels Bellots II amb una inversió de 73 milions d'euros Joan Muñoz
-
Terrassa Què es necessita per estudiar a Terrassa?: consulta les notes de tall per accedir a la universitat Arnau Fort
-
Terrassa Quants espectadors van tenir els concerts de Festa Major?: Consulta totes les dades de la diada Joan Muñoz
-
-
Terrassa Un dispositiu policial contra l'incivisme a Sant Pere Nord es tanca amb dues denúncies i 25 identificats Joan Muñoz
Publicat el
09 de març de 2020 a
les 20:23
Notícies recomenades
-
Esports
El CN Terrassa fitxa la jove Irene Briceño
-
Esports
Dani Olmo afronta un dels seus grans reptes
-
Esports
Marc Zanón fitxa pel Noia Freixenet
-
Esports
L'egarenca Davinia Ángel jugarà al Meins Avenida
-
Esports
El San Cristóbal debutarà a casa contra el Peralada
-
Esports
El CN Terrassa ja té definida la plantilla