La Federació Espanyola de Natació va decidir ahir aturar les lligues nacionals de waterpolo, mesura que tindrà efecte fins a final de mes. Inicialment aquest organisme havia fixat la disputa de la propera jornada de la competició masculina a porta tancada (aquest cap de setmana no hi havia lliga femenina), però en una reunió realitzada aquest dijous s'ha decidit seguir l'exemple de la resta d'esports i paralitzar la competició de forma provisional. Per tant, el partit de dissabte entre CN Terrassa i Barceloneta previst a l'Àrea Olímpica no es jugarà. Molts clubs, jugadors i tècnics s'havien mostrat favorables a la suspensió del campionat davant l'opció de jugar a porta tancada. Aquesta setmana també s'havia suspès la propera jornada de la Champions de waterpolo. Amb la suspensió de la lliga, tota l'activitat esportiva en clau terrassenca queda paralitzada.
També cal destacar que la Federació Espanyola de Natació ha suspès altres activitats competitives de les pròximes setmanes: el Campionat d'Espanya júnior i sènior de natació artística, que s'havia de fer a Granollers del 27 al 29 de març; el Campionat d'Espanya infantil de federacions autonòmiques de waterpolo programat a Madrid del 2 al 5 d'abril; i el Campionat d'Espanya Open Màster de natació, a Barcelona del 16 al 19 d'abril.
En referència al Campionat d’Espanya Open absolut i júnior, programat a Sabadell entre els dies 1 i 5 d’abril, també s’ha suspès. La decisió es va prendre ahir a la tarda. El campionar és molt ranscendent ja que es tracta d’una prova classificatòria per als Jocs Olímpics i el Campionat d’Europa.
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa VÍDEO | Lamine Yamal i Leo Messi visiten l'Estadi Olímpic de Terrassa per al nou anunci de Konami Joan Muñoz
-
Terrassa Aquestes són les activitats programades per a la festa major del barri de Sant Pere Nord Joan Muñoz
-
-
Terrassa L’Ajuntament implanta un nou protocol d’inspecció de seguretat alimentària als comerços minoristes Redacció
Publicat el
13 de març de 2020 a
les 04:00
Notícies recomenades
-
Esports
Marc Zanón fitxa pel Noia Freixenet
-
Esports
L'egarenca Davinia Ángel jugarà al Meins Avenida
-
Esports
El San Cristóbal debutarà a casa contra el Peralada
-
Esports
El CN Terrassa ja té definida la plantilla
-
Esports Un recorregut renovat de 63 quilòmetres per a la Som Vallès Trail
-
Esports
El madrileny Álvaro García, segon fitxatge del CN Terrassa