A la tercera jornada va estrenar el Club Egara el seu caseller de punts. El conjunt que dirigeix Albert Massaguer va treure un valuós empat a un gol del sempre complicat camp del Taburiente, a Gran Canaria. Cap dels dos equips va jugar un bon partit. Va predominar el migcampisme i el joc físic. Les del Pla del Bon Aire es van situar per davant en el marcador en la darrera acció del primer quart. El Taburiente va perdonar en un llançament de penal-córner i a la contra l'Egara va forçar el seu. Ja amb el temps acabat, la internacional Maria Tost va situar el 0 a 1 al marcador.
Va decidir un stroke
Després d'un segon període del tot intranscendent, el joc va esdevenir més viu al tercer. Només s'havien jugat dos minuts quan un penal de les locals va acabar en peus. Andrea Guerra va aprofitar l'stroke per empatar el partit. La pluja, que no deixava de caure, dificultava el joc, que continuava travat i molt més físic que tècnic. Tot i que va haver-hi alguna ocasió per totes dues bandes, a la fi el resultat d'empat va ser donat per bo per als dos conjunts.
LA FITXA
Taburiente, 1
Santana, Ojeda, Guerra, Fernández, Bianchi, Juárez, Fabelo, Ortiz, Tejera, Patricia Déniz i Caldiz, equip inicial, Ruggieri, Aoki, Natalia Déniz, Varela i Díaz.
Club Egara, 1
Girabent, Colet, Anna Fitó, Nonna López-Llauder, Adell, Fuentes, Willig, Tost, Bonastre, Carola Salvatella i Gispert, equip inicial, Gómez, Carla López-Llauder, Herrero, Cristina Salvatella i Gibert.
Àrbitres. Luis Mariano Martínez i Cristina Pérez. Targetes grogues a les jugadores locals Rocío Caldiz i Adela Omara Fabelo i a la visitant Queralt Colet.
Gols. 0-1, minut 17, Maria Tost de penal-córner; 1-1, minut 37, Andrea Guerra d'stroke.
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’octubre de 2020 a les 20:40
Notícies recomenades
-
Esports Segona posició d'Arnau Bartés que reforça el seu lideratge
-
Esports Abel Balderstone va ser 22è a l’Europeu de contrarellotge
-
Esports Álvaro Martín ja és al llindar del seu debut
-
Esports El Terrassa FC s'entrenarà a Can Jofresa el dissabte
-
Esports El camí europeu comença a casa
-
Esports Gil Muntadas estarà unes sis setmanes de baixa