Tot i oferir una imatge millorada, el CD Terrassa no va poder evitar la derrota davant de la visita del potent Club de Campo madrileny. Els de Pablo Usoz es van avançar als cinc minuts gràcies a un penal de Jose Basterra, però Jan Lara va empatar gràcies a un stroke que es va assenyalar per peus dels madrilenys després d'un llançament de penal. Els visitants van aprofitar un parell de bones ocasions per agafar un avantatge de dos gols abans del descans. El CD Terrassa va tornar al partit i va lluitar fins al final pels punts. Als tres minuts de la represa, un penal-córner executat per Enric Miralles va significar el 2 a 3. Al darrer quart, els de Les Pedritxes van anar a totes. L'empat semblava a prop, però en una errada defensiva, els visitants van sentenciar.
LA FITXA
CD Terrassa, 2
Carnicer, Xavi Lara, Bosque, Avellaneda, Isaac de Ignacio-Simó, Jan Lara, Bach, Bretones, Petchamé, Marc Lara i Roset, equip inicial, Rodríguez, Reig, Miralles, Vericat, Edu de Ignacio-Simó i Calvache.
Club de Campo, 4
Garín, Zorita, Pérez-Pla, Sánchez, Portugal, Mir, De Frutos, González de Castejón, Kinder, Iglesias i Basterra, equip inicial, Lacalle, Tello, Abajo, Kuhl, Álvarez i Negrete.
Àrbitres. Guillem Ramal i Màrius Cuadrat.
Gols. 0-1, minut 5, Jose Basterra de penal-córner; 1-1, minut 13, Jan Lara d'stroke; 1-2, minut 29, Enrique Zorita de penal-córner; 1-3, minut 35, Ricardo Sánchez; 2-3, minut 38, Enric Miralles de penal-córner; 2-4, minut 63, Nacho Abajo.
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
-
Terrassa puja al podi olímpic: la tecnologia darrere de l'històric or de Lucas Pinheiro Laura Massallé
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
Publicat el
05 d’octubre de 2020 a
les 20:40
Notícies recomenades
-
Esports
Entrenament de nivell davant del subcampió
-
Esports
Dissabte, matinal contra la LGTBI-fòbia a Can Jofresa
-
Esports
Oriol Torras no seguirà entrenant el Júnior
-
Esports
Cara i creu per a les seleccions a Hobart
-
Esports
Olimpíades x Valientes: esport a canvi de solidaritat
-
Esports
L’atleta Maria Ruiz bat el rècord de Terrassa a la Mitja de Barcelona