ARA A PORTADA
Publicat el
01 de novembre de 2020 a
les 15:48
L'atleta de Matadepera Domingo Ortega, de la UA Terrassa, ha obtingut la segona medalla d'or per equips en el Campionat d'Europa de veterans que s'està disputant a Funchal (Portugal). Ortega va pujar al podi com a component de la selecció espanyola de menys de 70 anys en la prova de mitja marató. Va ser sisè en la classificació individual de la cursa amb una marca de 2.25'18". Malgrat que no estava plenament recuperat d'una caiguda soferta en la cursa de 10 quilòmetres, en la qual també va ser campió per equips, va participar de l'èxit juntament amb el segovià José Antonio Arias i el canari Isidro Aguilar.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El San Cristóbal renova els porters
-
Esports
Set terrassenques, a la convocatòria de la selecció sub-21
-
Esports
El Vapor de Prodis acull divendres la gran nit del hockey català
-
Esports
Gabriel Pirla, nou president del CD Terrassa
-
Esports
Roger Pallarols deixa la banqueta de l'Atlètic i passa a ser director tècnic del club
-
Esports
Jornada molt exitosa de ciclisme al Circuit Municipal