ARA A PORTADA
Publicat el
19 de novembre de 2020 a
les 12:10
La Federació Europea de Hockey ha confirmat la ciutat de València com a seu de la pròxima edició del Campionat d’Europa sub-18, tant en categoria masculina com femenina. El torneig s’havia de disputar inicialment a Rússia, però després de descartar aquesta seu es van valorar altres alternatives entre les quals va resultar escollida la valenciana. El campionat es disputarà del 18 al 24 de juliol de 2021 i en aquesta oportunitat, i de forma excepcional, serà de categoria sub-19 per donar la possibilitat de participar els jugadors que no han pogut disputar el campionat aquest any. Els grups del torneig ja estan establerts. En l’apartat masculí, Espanya competirà al grup “A” amb Bèlgica, Anglaterra i Escòcia. Al grup “B” ho faran Països Baixos, Alemanya, Irlanda i Rússia. En el campionat femení, Espanya ha quedat en el grup “A” amb Països Baixos, Alemanys i Rússia. En el grup “B” participaran Bèlgica, Anglaterra, Irlanda i Escòcia. Per altra banda, la Federació Espanyola de Hockey ha decidit ajornar els Campionats d’Espanya cadets de hockey sala, masculí i femení, que s’havien de jugar del 27 al 30 de desembre a les instal·lacions de Marina d’Or, a la localitat d’Oropesa. En el mes de gener es coneixeran les noves dates.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El Terrassa FC fitxa dos futbolistes bascos
-
Esports
El combinat masculí derrota el cuer, Pakistan, i cau contra el líder, Bèlgica
-
Esports
Doble derrota de la selecció femenina contra els Països Baixos
-
Esports
Triple podi per a Ferran Paredes al Campionat d'Espanya
-
Esports
Musta júnior s’imposa per KO tècnic a Jorge Luna
-
Esports
Ismael Saibari ja porta dos gols al Mundial