El Club Egara va signar un partit molt equilibrat en el derbi vallesà davant del Júnior, un dels favorits al títol. Després de dos períodes molt equilibrats, les de Marcel Malgosa es van posar per davant en el marcador gràcies a un gol de rebot de penal de la terrassenca Júlia Strappato. El CD Terrassa ho va intentar al darrer període sense sort.
Club Egara, 0
Girabent, Colet, Nonna López-Llauder, Fitó, Adell, Willig, Tost, Fuentes, Carla López-Llauder, Bonastre i Carola Salvatella, equip inicial, Bosch, Herrero, Gispert, Cristina Salvatella i Fontanes.
Júnior, 1
Martínez, Bosch, Anna Serrahima, San José, Berta Serrahima, Gil, Mariona Serrahima, Oliva, San José, García, Petchamé i Strappato, equip inicial, Lima, Alonso, Lamoglia, Grau, Gardsjord i Torres.
Àrbitres. P. López i L. Trujillo.
Gol. 0-1, minut 41, Júlia Strappato de penal-córner.
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de novembre de 2020 a
les 20:50
Notícies recomenades
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals contra el CN Sant Andreu i es queda sense final