En un dels seus millors partits, el Club Egara va saber tenir contra les cordes un Club de Campo que semblava imbatible. Les madrilenyes van tenir més la bola, però el gran sistema plantejat per Albert Massaguer les va fer sentir tremendament incòmodes. A banda de defensar-se, les del Pla del Bon Aire van saber sortir amb perill a la contra i van poder classificar-se per a la final.
Berta Bonastre va fallar un stroke al final del primer quart. Al minut 23, Amparo Gil va fer un 1 a 0 que seria definitiu, tot i que l'Egara va poder empatar.
CLUB DE CAMPO, 1
Ruiz, Gil, López, Marquínez, Pérez, Laura Barrios, Mejías, Campoy, Cano, Torres-Quevedo i García, equip inicial, Sara Barrios, Monsalve, González-Laguillo, Abajo, Fígar, Varela i Tello.
CLUB EGARA, 0
Girabent, Adell, Nonna López-Llauder, Fitó, Colet, Tost, Fuentes, Willig, Carola Salvatella, Bonastre i Carla-López-Llauder, equip inicial, Bosch, Gómez, Herrero, Cristina Salvatella, Gibert i Fontanes.
Àrbitres. Mercedes Romero i Gema Calderón.
Gol. 1-0, minut 23, Amparo Gil de penal-córner.
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa De la tecnologia a la salut: un viatge a la Terrassa dels setanta a través de la realitat virtual Lucas Jiménez
-
Terrassa Detingut un menor al Vallès Occidental per la seva vinculació a Blocus i els aldarulls a Barcelona Joan Muñoz
-
Terrassa Arriba una segona festa major a Terrassa: així serà l'homenatge a la figura de Jan Grau Joan Muñoz
-
Terrassa Judit Nicolás, pacient de salut mental del CST: “El suïcidi era part de la meva personalitat; no vull tornar-hi” Arnau Fort
Publicat el
14 de desembre de 2020 a
les 21:07
Notícies recomenades
-
Esports
El CD Terrassa visita el Polo com a líder
-
Esports
Repartiment de punts entre l'Atlètic i el Júnior en el duel ajornat de la lliga femenina
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals amb el CN Barcelona i suma el segon punt a l'Euro Cup
-
Esports
La millor arrencada d’una curta història
-
Esports
Els penals somriuen al San Cristóbal
-
Esports
Juanjo Pascual i la seva gossa Mia, bicampions d'Europa