Amb les graderies buides com a conseqüència de les mesures de control de la pandèmia de la Covid, molts socis i seguidors del Terrassa FC van decidir seguir el partit des de l'exterior de l'estadi. Van fer-se sentir de valent durant tot el partit donant suport als jugadors locals en un compromís històric per al club terrassista, en el qual el punt més negatiu va ser l'absència obligada dels seus aficionats a les graderies. L'expectació per la presència d'un equip de la Primera Divisió es va visualitzar en l'arribada de l'expedició valencianista. Desenes de persones van esperar l'arribada dels autocars en els quals viatjaven jugadors i tècnics. Volien veure de prop el vigent campió de la Copa del Rei. Ja al migdia, eren moltes les persones que es van concentrar a les portes de l'Hotel Don Cándido, on es van allotjar els valencianistes abans de desplaçar-se cap al Camp Olímpic.
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de desembre de 2020 a
les 04:00
Notícies recomenades
-
Esports
El Terrassa FC fitxa dos futbolistes bascos
-
Esports
El combinat masculí derrota el cuer, Pakistan, i cau contra el líder, Bèlgica
-
Esports
Doble derrota de la selecció femenina contra els Països Baixos
-
Esports
Triple podi per a Ferran Paredes al Campionat d'Espanya
-
Esports
Musta júnior s’imposa per KO tècnic a Jorge Luna
-
Esports
Ismael Saibari ja porta dos gols al Mundial