El conjunt femení del Terrassa FC va caure per un contundent marcador de 3 gols a 0 al camp del Pardinyes de Lleida. Es tracta de la quarta derrota consecutiva del conjunt que prepara Joan Bacardit, que es manté en la dotzena posició del grup tercer amb vuit punts.
El Pardinyes, vuitè, va dominar el partit de principi a final. Alexandra Taberner va posar per davant les lleidatanes als tres minuts de joc. El Terrassa FC va intentar reaccionar, però un quart d'hora més tard, Andrea Martínez va anotar un 2 a 0 que va fer molt mal al conjunt de Bacardit. Ja al segon període, les egarenques van intentar retallar distàncies, però el tercer gol local va acabar amb les seves esperances.
Pardinyes, 3
Cantenys, Sáez, Borukova, Martínez, Abad (Hidalgo, m. 71), García, Taberner (Nadal, m. 79), Roca (Orteu, m. 79), Puerto (Llordella, m. 71), Casanova i Sisquella (López, m. 71).
Terrassa FC, 0
Vilaseca, Jiménez, Lozano, Domene, Alegre (Marín, m. 79), Rodríguez (Caballero, m. 63), Sellarès, Pueyo, Vila, Sanz i Ventura (Miranda, m. 63).
Àrbitre. Cintia Márquez García.
Gols. 1-0, m. 3, Alexandra Taberner; 2-0, m. 17, Andrea Martínez; 3-0, m. 59, Andrea Martínez.
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de febrer de 2021 a les 22:11
Notícies recomenades
-
Esports
L’Europa “B”, primer rival de l'any del San Cristóbal
-
Esports
Visita de jugadors del Terrassa FC als infants ingressats a Mútua
-
Esports
Pere Amat, de l’Egara, entre els escollits
-
Esports
El Terrassa FC ha de donar una baixa
-
Esports
Vuit jugadores locals per començar a preparar la Pro League
-
Esports
Granados i Sanahuja, a la llista per a un torneig a Trebinje