ARA A PORTADA
Publicat el
06 de febrer de 2021 a
les 04:00
El projecte d'acollir la quinzena edició de la Copa del Món femenina de hockey l'any 2022 a Terrassa ha passat per diferents fases i en molts moments semblava més a prop de no fer-se que de tirar-se endavant. Fins i tot els clubs de hockey de la ciutat, que entenien que acollir un Mundial per celebrar els centenaris de les federacions catalana i espanyola era importantíssim per al hockey i per a la ciutat, van aconseguir asseure en una taula els diferents representants polítics del consistori en una taula dies abans de les eleccions de 2019. Primer, la Federació Espanyola aspirava al Mundial masculí. Després es va decidir que no hi havia opcions de guanyar la candidatura i es va apuntar al femení. Després de les edicions de Madrid 1978 i 2002, aquesta serà la tercera vegada que Espanya organitza un Mundial femení. De masculí només n'ha acollit un, el primer, a Barcelona 1971.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Jordi Delás veu recompensada la seva tasca silenciosa pel hockey més social amb l'Stick d'Or
-
Esports
Txell Vizcaino marxa de l'Atlètic per anar a Bèlgica
-
Esports
Espanya reprèn diumenge la Pro League a Bèlgica
-
Esports
Dos terrassencs, cara a cara a la final de la Champions de waterpolo
-
Esports
Set baixes als equips de waterpolo del CN Terrassa
-
Esports
Jordi Fitó entrenarà el segon equip femení del Júnior