El terrassenc Cristian García s'ha convertit aquest dilluns en el nou entrenador de la UE Sant Andreu, equip de la Tercera Divisió. Cristian ha arribat a un acord amb el club barceloní, després de la sorprenent dimissió de Miguel Ángel Samprón, que havia debutat a la banqueta aquest diumenge amb una derrota per 3 a 1 al camp del Banyoles. Samprón hi havia substituït el destituït Mikel Azparren.
Cristian va dirigir dues temporades el primer equip del Terrassa FC, després de finalitzar la seva etapa com a jugador en actiu. També va exercir com a director esportiu. En la seva primera campanya va portar l'equip egarenc al "play off" d'ascens. Ara, el seu objectiu és l'ascens amb un Sant Andreu que ocupa el segon lloc de la classificació al subgrup "B".
ARA A PORTADA
-
Terrassa Jordi Ballart: "Hem de ser protagonistes d'aquest futur, no simples espectadors" Jordi Guillem
-
Terrassa La tempesta de calamarsa sorprèn Terrassa: "Pedres com a monedes de dos euros" Jordi Guillem
-
Terrassa Baralla a l'estació del Nord de Terrassa: Ferit al cap i detingut després d'una persecució fins a la Rambla Jordi Guillem
Publicat el
08 de febrer de 2021 a
les 19:35
Notícies recomenades
-
Esports
L'equip masculí espanyol derrota Irlanda per 3 a 1 i es classifica
-
Esports
La selecció femenina avança fins a la segona ronda del Mundial
-
Esports
El Terrassa FC s'endú el derbi contra el San Cristóbal a l'Estadi Olímpic
-
Esports
Abel Recordà, quart del món a Suècia
-
Esports
La selecció femenina sub-18 de waterpolo venç a la Xina i passa com a primera de grup
-
Esports
El San Cristóbal incorpora a Baba Coulibaly, jugador que estava a prova