El CD Terrassa no va poder tornar de Madrid amb algun punt a la butxaca, però va donar la cara en tot moment contra el líder, un Club de Campo que va resoldre a favor seu a la part final de l'encontre.
Els locals van marcar molt aviat, en el minut 5, però els de Ramon Rius no es van amagar i, al minut següent, van empatar mitjançant Isaac de Ignacio-Simó. Els terrassencs van aguantar però al tram final, els madrilenys van marcar dos gols.
CLUB DE CAMPO, 3
Garín, Zorita, Sánchez, Portugal, Tello, Basterra, Mir, De Frutos, González de Castejón, González Pinto i Kinder, equipo inicial, Pérez-Pla, García, Lacalle, Usoz, Abajo i De la Cuesta.
CD TERRASSA, 1
Calvache, Avellaneda, Galí, Bretones, Tubio, Xavi Lara, Jan Lara, Isaac de Ignacio-Simó, Garreta, Marc Lara i Eduard de Ignacio-Simó, equip inicial, Bach, Bosque, Petchamé, Miralles, Roset i Carnicer.
Àrbitres. Álvaro López i Rubén Rodríguez
Gols. 1-0, minut 5, John Kinder; 1-1, minut 6, Isaac de Ignacio-Simó; 2-1, minut 54, José María Basterra; 3-1, minut 69, Enrique González de Castejón.
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de març de 2021 a les 21:24
Notícies recomenades
-
Esports
Dani Olmo torna després d’un mes i resol el derbi
-
Esports
Riqui Puig torna a passar pel quiròfan: “És un dels moments més durs i complicats que m’ha tocat gestionar a la meva vida"
-
Esports
Un Terrassa FC molt solvent venç el Valencia Mestalla
-
Esports
Un rival crescut, en la primera cita de l’any del Terrassa FC
-
Esports
Triomf èpic d'un San Cristóbal que ha jugat amb nou tota la segona meitat
-
Esports
L’Europa “B”, primer rival de l'any del San Cristóbal