El CD Terrassa no va poder tornar de Madrid amb algun punt a la butxaca, però va donar la cara en tot moment contra el líder, un Club de Campo que va resoldre a favor seu a la part final de l'encontre.
Els locals van marcar molt aviat, en el minut 5, però els de Ramon Rius no es van amagar i, al minut següent, van empatar mitjançant Isaac de Ignacio-Simó. Els terrassencs van aguantar però al tram final, els madrilenys van marcar dos gols.
CLUB DE CAMPO, 3
Garín, Zorita, Sánchez, Portugal, Tello, Basterra, Mir, De Frutos, González de Castejón, González Pinto i Kinder, equipo inicial, Pérez-Pla, García, Lacalle, Usoz, Abajo i De la Cuesta.
CD TERRASSA, 1
Calvache, Avellaneda, Galí, Bretones, Tubio, Xavi Lara, Jan Lara, Isaac de Ignacio-Simó, Garreta, Marc Lara i Eduard de Ignacio-Simó, equip inicial, Bach, Bosque, Petchamé, Miralles, Roset i Carnicer.
Àrbitres. Álvaro López i Rubén Rodríguez
Gols. 1-0, minut 5, John Kinder; 1-1, minut 6, Isaac de Ignacio-Simó; 2-1, minut 54, José María Basterra; 3-1, minut 69, Enrique González de Castejón.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Jordi Ballart: "Hem de ser protagonistes d'aquest futur, no simples espectadors" Jordi Guillem
-
Terrassa La tempesta de calamarsa sorprèn Terrassa: "Pedres com a monedes de dos euros" Jordi Guillem
-
Terrassa Baralla a l'estació del Nord de Terrassa: Ferit al cap i detingut després d'una persecució fins a la Rambla Jordi Guillem
Publicat el
01 de març de 2021 a
les 21:24
Notícies recomenades
-
Esports
L'equip masculí espanyol derrota Irlanda per 3 a 1 i es classifica
-
Esports
La selecció femenina avança fins a la segona ronda del Mundial
-
Esports
El Terrassa FC s'endú el derbi contra el San Cristóbal a l'Estadi Olímpic
-
Esports
Abel Recordà, quart del món a Suècia
-
Esports
La selecció femenina sub-18 de waterpolo venç a la Xina i passa com a primera de grup
-
Esports
El San Cristóbal incorpora a Baba Coulibaly, jugador que estava a prova