El president del CN Terrassa, Jordi Martín, encara no s'ha pronunciat en relació a si optarà a la reelecció. En aquest sentit, es podrien produir tres escenaris: que no hi hagi cap altra candidatura, que Martín es torni a presentar o que ho faci algun membre de la seva directiva. En aquest sentit cobra força la possibilitat que la candidata continuista sigui l'actual vicepresidenta de l'entitat, Cristina Rey.
El Natació va decidir el mes passat avançar les eleccions i ho va comunicar als socis. El mandat acabava l'any 2022, però Martín va decidir que el més raonable era celebrar-les aquesta primavera. "Hem fet una valoració del grau d'assoliment dels objectius del nostre programa electoral i els considerem assolits en un 90% en l'àmbit econòmic, social, esportiu i d'infraestructures. Només ens quedava la redacció del projecte d'una nova piscina coberta de 34x25 metres", explicava Martín.
Les eleccions es van convocar el 18 de febrer. Avui s'aprovarà el cens. Demà començarà la recollida de signatures, que s'hauran de lliurar el 16 de març. El dia 18 es proclamaran les candidatures i el 19 començarà una campanya electoral que desembocarà en les eleccions del dia 31.
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de març de 2021 a
les 21:00
Notícies recomenades
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals contra el CN Sant Andreu i es queda sense final