ARA A PORTADA
Publicat el
13 de març de 2021 a
les 04:00
El CN Terrassa de Jordi Sociats jugarà avui a les 20 hores al Pavelló de La Bastida contra el Draft Gramenet, equip que la primera jornada de lliga de la passada setmana, va tenir jornada de descans. Les terrassenques, que juguen al Campionat d'Espanya de Primera Divisió femenina, van debutar el passat diumenge a casa, amb un triomf per tres punts, 44 a 41, contra el Joviat. Les de Sociats buscaran el primer triomf lluny de la seva pista per tal de confirmar el bon inici de temporada.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El San Cristóbal renova els porters
-
Esports
Set terrassenques, a la convocatòria de la selecció sub-21
-
Esports
El Vapor de Prodis acull divendres la gran nit del hockey català
-
Esports
Gabriel Pirla, nou president del CD Terrassa
-
Esports
Roger Pallarols deixa la banqueta de l'Atlètic i passa a ser director tècnic del club
-
Esports
Jornada molt exitosa de ciclisme al Circuit Municipal