El Terrassa FC s'estrenarà el cap de setmana del 10 i 11 d'abril a la fase d'ascens a la Segona Divisió de la RFEF. Ho farà arrossegant els 35 punts aconseguits en les 20 jornades de la primera fase. Començarà, per tant, penúltim, superant només el tercer classificat del subgrup "B", l'EC Granollers, que s'ha classificat sisè amb 33 punts. Aquesta segona fase la disputaran els següents sis equips: Europa (41 punts, que poden acabar sent 42 o 44), Cerdanyola (40 punts), Vilafranca (40 punts), Girona "B" (37 punts), Terrassa FC (35 punts) i Granollers (33 punts).
El Terrassa FC s'enfrontarà a casa i a fora amb Cerdanyola, Girona "B" (a Riudarenes) i Granollers. Després d'aquestes sis jornades, que acabaran el 16 de maig, els dos primers dels sis integrants del grup obtindran l'ascens. El tercer i el quart hauran de superar dues eliminatòries a partit únic per pujar (semifinals i final), mentre que els dos últims començaran les eliminatòries als quarts de final. Els de Juanjo García parteixen amb cinc punts menys que Vilafranca i Cerdanyola i a com a mínim sis de l'Europa.
ARA A PORTADA
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
28 de març de 2021 a
les 16:34
Notícies recomenades
-
Esports
Jordi Delás veu recompensada la seva tasca silenciosa pel hockey més social amb l'Stick d'Or
-
Esports
Txell Vizcaino marxa de l'Atlètic per anar a Bèlgica
-
Esports
Espanya reprèn diumenge la Pro League a Bèlgica
-
Esports
Dos terrassencs, cara a cara a la final de la Champions de waterpolo
-
Esports
Set baixes als equips de waterpolo del CN Terrassa
-
Esports
Jordi Fitó entrenarà el segon equip femení del Júnior