El CD Terrassa va golejar sense miraments a domicili a l'RS Tenis, penúltim de la classificació i que ja ha baixat de categoria i la temporada que ve jugarà a la Primera Divisió. Les terrassenques van marcar aviat i van encarrilar la victòria sense gaires complicacions, amb el protagonisme de Tània Escaich, que va ser l'autora de tres dels cinc gols del seu equip.
Les de Litus Ullés, des dels primers instants de l'encontre, van imposar la seva superioritat i en el primer quart ja guanyaven per un contundent 0 a 3, amb els gols d'Escaich, Clara Pineda i Clara Ycart de penal-córner.
A la represa, les de Les Pedritxes van continuar controlant el partit i, amb dos gols més per part d'Escaich, van arrodonir el resultat fins al 0 a 5 definitiu. Amb aquest triomf, les de Les Pedritxes escalen dues posicions a la taula classificatòria, i han passat de la vuitena a la sisena plaça.
RS Tenis, 0
Caruso, Cabut, Moras, Angelino, De Beraza, Cairoli, Mesones, Bousquet, Civera, Cortés i Floranes, equip inicial, Poo, Sáenz de Santa Martía, Pérez, García, Losada i Garayo.
CD Terrassa, 5
Pustilnik, Naia Alonso, Monroig, Arola Ycart, Pineda, Lena Alonso, Clara Ycart, Pons, Escaich, Petchamé i Villoro, equip inicial, Forte, Vancells, Fiona Adell, Fonollosa, Maturana i Nina Adell.
Àrbitres. Diego Antonio Gavela i Carlos Gómez.
Gols. 0-1, minut 7, Tània Escaich; 0-2, minut 12, Clara Pineda; 0-3, minut 17, Clara Ycart de penal-córner; 0-4, minut 43, Tània Escaich; 0-5, minut 56, Tània Escaich.
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de març de 2021 a les 21:10
Notícies recomenades
-
Esports
El Terrassa FC visita un dels escollits
-
Esports
Un altre test feixuc per al San Cristóbal
-
Esports
Últim derbi de l’any: Club Egara-CD Terrassa
-
Esports
La Cursa Solidària per a la Infància arriba a la desena edició
-
Esports
Derrota del CN Terrassa davant el Jug Dubrovnik a l'Eurocup
-
Esports
“En defensa hem de participar tots”