El Línia 22 cau per 4 a 0 a Santander i perd el primer assalt per l'ascens
Les noies de Santi Castelli, obligades a guanyar dissabte i diumenge per pujar

- El Consell entrega els premis del seu programa cultural
ARA A PORTADA

- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 11 de maig de 2021 a les 18:48
Actualitzat el 11 de maig de 2021 a les 20:55
El conjunt femení del Línia 22 va perdre per 4 a 0 a Santander en el primer partit de la promoció d’ascens amb el Sardinero. Les egarenques estan obligades a guanyar els dos següents partits (dissabte a les 16 hores i diumenge a les 13) al Martí Colomer si volen pujar a la màxima categoria del hockey femení espanyol.
Les jugadores que prepara Santi Castelli es van veure clarament superades al camp de La Albericia. Les càntabres van dominar el partit i van deixar clara en el marcador la seva superioritat. Quan faltava un minut per tancar el primer període, Justina Paz va fer l’1 a 0 per a les amfitriones. Al segon quart, Candela Carosso va fer el 2 a 0. I Ornella Queirolo va batre per tercera vegada Helena Algueró, situant el 3 a 0 just abans del descans. No va reaccionar el Línia 22, que va encaixar el 4 a 0 al minut 37 en un gol de Sofía Rogoski.
Aquest dissabte a les 16 hores, l'Estadi Municipal de Hockey Martí Colomer acollirà el segon partit. Les terrassenques estan obligades a guanyar per mantenir vives les seves opcions. Si ho aconsegueixen, diumenge a les 13 hores disputaran, també a casa, el tercer i definitiu partit.
Notícies recomenades
-
Esports La Cursa Fanny Sallés tindrà més de 2.500 participants
-
Esports Jordi Robirosa repassa la seva àmplia trajectòria al Club Egara
-
Esports Espanya ja té rivals per a la Pro League
-
Esports Segona posició d'Arnau Bartés que reforça el seu lideratge
-
Esports Abel Balderstone va ser 22è a l’Europeu de contrarellotge
-
Esports Álvaro Martín ja és al llindar del seu debut