El CN Terrassa, eliminat pel Sabadell a les semifinals de la Copa Catalunya de waterpolo
El conjunt femení juga aquest dimarts la final femenina a les 19 hores a Can Llong contra el Sabadell

- Alarma per pudor a benzina
ARA A PORTADA

- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 18 de maig de 2021 a les 07:21
Actualitzat el 17 de maig de 2021 a les 19:30
L’equip masculí del CN Terrassa ha tancat definitivament la temporada amb la disputa de la semifinal de la Copa Catalunya. El conjunt que prepara Dídac Cobacho va perdre a la piscina de Can Llong per 11 gols a 6 (0-1, 3-1, 3-3, 5-1) davant del CN Sabadell. Ambdós equips van caure eliminats fa nou dies al “play-off” de semifinals de la Lliga de Divisió d’Honor.
Els terrassencs van afrontar aquesta final amb cinc jugadors juvenils a la convocatòria, davant d’un Sabadell que tenia com a única baixa la del serbi Nemanja Ubovic.
Després d’un matx equilibrat, els de Quim Colet van decantar definitivament la balança al seu favor gràcies a un parcial de 5 a 1 en el darrer perríode. Del 6 a 5 del final del tercer acte es va passar a un 11 a 6 que resultaria ja definitiu i acabaria donant el títol al conjunt sabadellenc.
D'altra banda, aquest dimarts a les 19 hores, la piscina de Can Llong acollirà la final de la Copa Catalunya femenina de waterpolo. El CN Terrassa tancarà la temporada enfrontant-se al CN Sabadell
Notícies recomenades
-
Esports El futur del hockey, a les Pedritxes
-
Esports Cinc medalles per al CN Terrassa al Campionat d'Espanya de Palma
-
Esports Les lligues de hockey començaran el 14 de setembre
-
Esports Bons resultats per al Club de Peses Terrassa a Saragossa
-
Esports Espanya jugarà dijous els quarts de final del Mundial sub-20 de waterpolo
-
Esports El CD Terrassa, campió d'Espanya de Papis i el Club Egara de Mamis