La selecció masculina guanya 2 a 0 a Gal.les en un amistós
Teledeporte oferirà els partits d'Espanya a l'Europeu que comença dissabte

- La selecció masculina guanya 2 a 0 a Gal.les en un amistós
ARA A PORTADA

- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 02 de juny de 2021 a les 10:08
Actualitzat el 02 de juny de 2021 a les 10:13
Les seleccions espanyoles s'entrenen aquesta setmana a les instal·lacions del Wagener Stadion d'Amstelveen (Països Baixos), on dissabte debutaran al Campionat d'Europa. El combinat masculí defensarà la plata i el femení el bronze aconseguits a Anvers 2019.
Els partits d'ambdues seleccions es podran seguir en obert a través de Teledeporte, bé a través del canal de televisió, bé a través de la plataforma web.
L'equip masculí ja ha disputat el seu primer amistós. Els de Fred Soyez han derrotat per 2 gols a 0 a la selecció de Gal.les gràcies a dos gols de penal-córner del terrassenc Pau Quemada i el barceloní Miki Delàs.
Notícies recomenades
-
Esports Empat que obliga a guanyar a Anglaterra
-
Esports "Només ens ha faltat marcar el gol"
-
Esports La selecció femenina júnior va debutar al Mundial amb una gran victòria contra els Països Baixos
-
Esports El San Cristóbal perd amb el Som Maresme
-
Esports Golejada a Àustria per aspirar a les semifinals
-
Esports Empat valuós de la selecció femenina contra Bèlgica