Tercera victòria d'Espanya en el Campionat d’Europa cadet de waterpolo femení
Ha derrotat avui per 14 a 7 a Israel
- Tercera victòria d'Espanya en el Campionat d’Europa cadet de waterpolo femení
ARA A PORTADA
-
-
L'Ajuntament treballa per habilitar dos solars i el pàrquing de l'Esclat pels vehicles afectats per l'incendi de Can Boada Joan Muñoz
-
Canvi d’horaris a l’L3 per tornar a la puntualitat i “fer la millor xarxa d’autobús pel col·lectiu de la ciutat” Arnau Fort
-
-
Terrassa busca la fórmula per protegir el gos Tarzán: "La família d'acollida li ha canviat la vida" Pilar Màrquez
Publicat el
30 de juny de 2021 a
les 16:15
La selecció espanyola cadet de waterpolo, amb la jugadora del CN Terrassa Daniela Quinzada entre les protagonistes, ha aconseguit la tercera victòria en tres partits en el Campionat d’Europa cadet femení que s’està celebrant a Szentes (Hongria). El combinat de Javier Aznar ha derrotat Israel aquest migdia per un clar marcador de 14 gols a 7. Com en el compromís anterior contra Itàlia, la selecció estatal ha construït el triomf des de l’inici. El combinat estatal ha obert una primera escletxa gràcies a un parcial de 3 a 0, amb dues dianes d’Itziar Almeda i una d’Ariadna Temprano. Israel ha retallat distàncies momentàniament, però un penal transformat per Carlota Peñalver ha permès les de Javier Aznar conservar els tres gols de marge al final del quart (4-1). En el segon període, les forces s’han equilibrat i el matx ha esdevingut un estira-i-arronsa que ha enfilat el marcador fins al 8 a 5 al descans.
A la represa, Espanya ha recuperat les regnes i ha anat incrementant la diferència progressivament. Aroa Sánchez i Martina Claveria han augmentat el marge fins als cinc gols (10-5). El combinat d’Idan Kaftor s’ha apropat lleugerament al final del tercer període, però un parcial de 4 a 1 en els últims vuit minuts ha certificat el tercer triomf de la selecció estatal. L’egarenca Daniela Quinzada ha contribuït en la victòria en anotar el 12 a 7.
La selecció espanyola, enquadrada en el grup "A", disputarà dijous el quart i últim partit de la primera fase contra Sèrbia a partir de les 14 hores.
Notícies recomenades
-
Esports
El CN Terrassa va tancar la seva participació a la Champions perdent contra l'Orizzonte
-
Esports El CN Terrassa goleja per 9 a 18 a domicili el CN Catalunya
-
Esports
El Terrassa FC no afluixa i es col·loca en places de "play-off" d'ascens
-
Esports
L'Atlètic s'endú el derbi femení de les Pedritxes i es refà de l'inesperada derrota a Sant Cugat
-
Esports
Un San Cristóbal de dues cares rescata un punt a la represa
-
Esports
L'Atlètic guanya el derbi contra el CD Terrassa per 6 a 1 i es manté tercer