Cinc egarenques seran olímpiques a Tòquio
La llista d'Adrian Lock inclou vuit jugadores del Club de Campo

- Cinc jugadors del planter, al primer equip de l'Atlètic
ARA A PORTADA

- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 04 de juliol de 2021 a les 23:54
Actualitzat el 05 de juliol de 2021 a les 00:03
La selecció espanyola femenina de hockey, dirigida per l'anglès Adrian Lock, ha donat a conèixer també aquesta nit la llista oficial de 16 jugadores que seran olímpiques a Tòquio. Entre elles hi ha cinc terrassenques. Es tracta de Clara Ycart i Júlia Pons (CD Terrassa); Berta Bonastre (Club Egara); i Georgina Oliva i Carlota Petchamé (Júnior). A la llista hi ha vuit jugadores del Club de Campo madrileny: la portera Mari Ángeles Ruiz, Laura Barrios, Begoña García, Alicia Magaz, María López, Bea Pérez, Candela Mejías i Alejandra Torres-Quevedo. Les tres jugadores restants són Lola Riera i Lucía Jiménez, del San Pablo Valdeluz; i Belén Iglesias (GTHGC).
Les dues jugadores suplents seran Xantal Giné (RC Polo) i Carmen Cano (Club de Campo), mentre que exercirà de portera reserva Melani García, del Polo.
Igual que la selecció masculina, la femenina es concentrarà a Madrid el dimarts 13 d'aquest mes de juliol i el dissabte 17 volarà a les 16.25 hores juntament amb tota l'expedició espanyola cap a Tòquio.
Notícies recomenades
-
Esports El Club Egara reedita a Madrid l'1 a 1 de la final de la Copa de la Reina
-
Esports L'Atlètic s'imposa per 4 a 3 al Júnior
-
Esports Última estació per a la salvació absoluta del San Cristóbal
-
Esports “Una vuitena plaça no és un desastre; és molt digne”
-
Esports El CN Terrassa planta cara al campió d’Europa
-
Esports Títol de lliga i ascens per al juvenil femení del Terrassa FC