El Terrassa-San Cristóbal es jugarà diumenge a les 19 hores a Ca n'Anglada
Serà l'estrena de la nova gespa del municipal de Ca n'Anglada, que ambdós equips compartiran a la lliga
- Deures en vacunació abans de l’inici de curs
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
-
Terrassa puja al podi olímpic: la tecnologia darrere de l'històric or de Lucas Pinheiro Laura Massallé
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
26 d’agost de 2021 a
les 07:00
Actualitzat el
26 d’agost de 2021 a les
07:32
Estava ja confirmat que el derbi entre Terrassa i San Cristóbal es jugaria diumenge a Ca n’Anglada sobre la nova gespa artificial. De fet, en breu se signarà la fi de les obres i ambdós equips podrien entrenar sobre la gespa entre avui i dissabte.
El que no se sabia era l’horari d’aquest darrer compromís de pretemporada per als dos conjunts. Serà a les 19 hores. Els dos clubs organitzen el partit de forma conjunta i han decidit que aquesta hora és compatible tant amb la calor com amb l’encara insuficient potència lumínica del camp.
Els socis del Terrassa amb carnet en vigor i els abonats del San Cristóbal de l’exercici 20-21 podran presenciar el partit de manera gratuïta en qualsevol zona del camp. Pel públic en general s’ha establert un preu únic de 5 euros. No hi haurà problemes d’aforament. Es permet fins al 70%.
Tant Terrassa com San Cristóbal debutaran a la lliga de Segona i Tercera RFEF respectivament el diumenge 5 de setembre a les 19 hores. Els terrassistes rebran el Huesca “B” i els parroquials visitaran el Granollers.
Notícies recomenades
-
Esports
Entrenament de nivell davant del subcampió
-
Esports
Dissabte, matinal contra la LGTBI-fòbia a Can Jofresa
-
Esports
Oriol Torras no seguirà entrenant el Júnior
-
Esports
Cara i creu per a les seleccions a Hobart
-
Esports
Olimpíades x Valientes: esport a canvi de solidaritat
-
Esports
L’atleta Maria Ruiz bat el rècord de Terrassa a la Mitja de Barcelona