- Més de 150 mil terrassencs ja tenen la pauta completa
ARA A PORTADA
-
VÍDEO | Prohibiries l'accés a les xarxes als menors de 16 anys?: “No sabem com d'addictives poden ser” Arnau Fort
-
Comencen les obres per als nous porticons i la millora tèrmica del Mercat de la Independència Redacció
-
-
-
Ona Martínez tornarà a ser la candidata d’ERC: “Terrassa no necessita excuses, sinó ambició” Pilar Màrquez
Publicat el
01 de setembre de 2021 a
les 07:00
Actualitzat el
01 de setembre de 2021 a les
11:32
El CN Terrassa va aconseguir cinc podis en la cinquena edició de la Travessa Popular La Fosca de natació en aigües obertes que va celebrar-se a Palamós. El club va sobresortir en dues de les proves del programa, sobre 3.500 i 2.500 metres.
El CN Terrassa va fer doblet en la distància de 3.500 metres. Mario Guillén va vèncer en categoria masculina amb una marca de 48’36”, tot superant Adrià Muñoz i Adrià Luque. En l’apartat femení, dues representants locals van pujar al podi. Anna Serra va imposar-se amb un registre de 56’07”, mentre que Sònia Rojas va ser tercera amb una marca de 56’30”. El segon lloc va correspondre a Anna Aïda Martí.
Així mateix, Jonathan Ortiz va ser 26è (1.09’15”), Oriol Rosell va ocupar el 34è lloc (1.10’49”), Rafel Busom va classificar-se 60è (1.18’52”) i Joan Herrera va acabar en 63a posició (1.20’36”).
El club va arrodonir una gran actuació amb dues places de privilegi en els 2.500 metres. Mario Guillén va obtenir la segona victòria en aturar el crono en 32’20”, per davant de José Javier Montón i Joan Francesc Morcillo. En fèmines, Sònia Rojas va repetir presència al podi en finalitzar segona amb un temps de 36’48”, només per darrere d’Andrea Seco, guanyadora amb 35’01”.
Notícies recomenades
-
Esports
Arrenca el llarg camí de la Pro League
-
Esports
Espanya s'imposa a França i aspira a la cinquena plaça
-
Esports
La Supercopa Munich aterra a Can Salas
-
Esports
El San Cristóbal es reforça amb el manresà Mor Diop
-
Esports
Victòria de mèrit dels Terrassa Reds (21-13) contra els Badalona Dracs
-
Esports
És tan dura com diuen la Mitja Marató de Terrassa?