L'Handbol Terrassa farà aquest cap de setmana una estada a Palma
Dissabte s'enfrontarà al Marratxí i diumenge a l'Eivissa
- La comissió d’urbanisme d’Òmnium fa 50 anys
ARA A PORTADA
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
02 de setembre de 2021 a
les 19:11
El dissabte dia 25 de setembre, el pavelló de Can Jofresa acollirà el primer partit de lliga de l’Handbol Terrassa al grup “D” de la Primera Nacional davant del La Salle Montcada. El conjunt que prepara Magí Serra, que es troba en plena pretemporada, es troba a Palma de Mallorca, on farà una estada fins diumenge. Els terrassencs s’entrenaran avui i el cap de setmana disputaran dos partits amistosos a Palma. Dissabte s’enfrontaran al Club Handbol Marratxí, de Primera Nacional, mentre que el diumenge el seu rival serà l’Eivissa, un equip de la Divisió de Plata, la segona categoria de l'handbol estatal.
Marc López, baixa
L’equip va anunciar ahir la baixa del primera línia Marc López, que va ser el màxim golejador de la categoria la temporada passada. L’equip ha patit enguany sis baixes i set incorporacions. Serra treballa aquests dies amb 22 jugadors, quatre dels quals es troben en dinàmica de l’equip júnior. Per a la lliga tindrà 18 efectius.
“És el nostre segon any a la categoria i l’objectiu fonamental és la permanència. El segon any és sempre el més difícil, però tenim bons jugadors i no crec que tinguem massa problemes”, explica Serra, que ha tornat per fer-se càrrec de l’equip. El primer equip femení, per la seva banda, ha començat també la seva pretemporada. En els propers dies realitzarà una estada a Andorra.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals contra el CN Sant Andreu i es queda sense final