Sarai Gascón tanca els Jocs amb un cinquè lloc en els 4x100 estils
Esports
Acumula 6 plates i 2 bronzes en quatre Jocs Paralímpics
- La comissió d’urbanisme d’Òmnium fa 50 anys
ARA A PORTADA
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
02 de setembre de 2021 a
les 13:31
Actualitzat el
02 de setembre de 2021 a les
13:41
El relleu espanyol femení de 4x100 metres estils ha finalitzat en una discreta cinquena posició (5'04"58) a la competició de natació dels Jocs Paralímpics de Tòquio 2020. En aquesta cinquena i darrera prova de Sarai Gascón a la capital japonesa, no hi ha hagut opció de medalla. Tot i que a priori, les espanyoles tenien opcions de pujar al podi, n'han quedat a gairebé 9 segons.
La selecció nord-americana s'ha proclamat campiona paralímpica amb un temps de 4'52"40. Amb 4'55"55, el Comitè Olímpic rus ha entrat segon, mentre que Austràlia ha completat el podi amb 4'55"70. Les grans favorites, vigents campiones del món i paralímpiques, les britàniques, s'han hagut de conformar amb un discret registre de 4'58"76, només per darrere de l'equip espanyol, que ha signat un temps de 5'04"58. Els dos darrers finalistes, el Canadà i la Xina, han acabat desqualificats.
Núria Marquès ha estat la primera nedadora del relleu espanyol a llençar-se a l'aigua nedant la modalitat d'esquena. Ha donat el relleu segona a una Sarai Gascón que ha nedat a un gran nivell els seus 100 metres de braça i ha deixat Espanya en una provisional primera posició. Espanya s'ha començat a despenjar en els dos darrers 100. Isabel Hernández ha nedat la papallona i ha tancat la prova Teresa Perales en la modalitat lliure. Perales, que ha estat dubte fins al darrer moment pels seus problemes d'espatlla, s'ha vist superada i ha arribat cinquena.
Sarai Gascón ha tancat els seus quarts Jocs olímpics amb dues medalles, el bronze assolit aquest dijous en els 100 papallona i la plata de dimarts en els 100 lliure. En els 200 estils va finalitzar quarta i ha començat i acabat amb dos cinquens llocs, en les proves de 100 braça i 4x100 estils. Als seus 28 anys, acumula ja vuit medalles paralímpiques: sis plates i dos bronzes.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
La premsa torna a passar per damunt dels polítics
-
Esports
Helena Oma, campiona del torneig de bàsquet 3x3 de Bucarest
-
Esports
Saúl Granados jugarà la temporada vinent al CN Terrassa
-
Esports
El CN Terrassa incorpora la internacional australiana Alice Williams
-
Esports
Bru Roset torna a guanyar la Cursa de Festa Major
-
Esports
566 valents desafien la calor i gaudeixen de la Pedalada de Festa Major