Quatre podis per l'Escola de Ciclisme Vallès a Vilanova
El club egarenc lidera la general per equips de la Copa Catalana
- “La fotografia és molt important, gairebé a nivell de teràpia vital”
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de setembre de 2021 a les 07:24
Actualitzat el 30 de setembre de 2021 a les 13:25
L'Escola Ciclisme Vallès va obtenir quatre podis al Trofeu Isaac Gàlvez de ciclisme, disputat a Vilanova i la Geltrú i puntuable per a la Copa Catalana. El club egarenc va presentar un equip format per catorze ciclistes que van obtenir tres podis individuals a més de la segona plaça per equips. En la general de la Copa, l'Escola de Ciclisme Vallès lidera la classificació amb 69 punts de diferència sobre el segon classificat.
A la categoria de principiants, la representacio egarenca va assolir les dues primeres places de la classificació. Martí Hueso va ser el guanyador i Denís Camero va ocupar la segona plaça. A benjamí femení, Paula Rebollo va pujar al tercer calaix del podi.
Per altra banda, tres components de l'escola van disputar la Cursa de BTT Sea Otter Europe a Girona. Martí Tudó va ser el 25è en benjamins, Enric Tudó el 33è en alevins i Guiu Fernández el 44è també en alevins.
Notícies recomenades
-
Esports
El San Cristóbal assoleix un empat sense gols en el camp del Tona
-
Esports
“Sé que hem fet història i cal estar-ne orgullosos”
-
Esports
Prova de foc contra l’Atlético Baleares
-
Esports
Duel exigent entre San Cristóbal i Tona
-
Esports
Visita a Mataró en partit de Champions
-
Esports
Darrera jornada de la primera fase a la Divisió d'Honor “B”