Les Copes de hockey es jugaran al Polo
Les competicions es disputaran entre el divendres 12 i el diumenge 14 de novembre
- Campanya contra l'ocupació de les places per a persones amb mobilitat reduïda
ARA A PORTADA
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
06 d’octubre de 2021 a
les 13:00
Actualitzat el
07 d’octubre de 2021 a les
10:31
Les instal·lacions del Real Club de Polo de Barcelona acolliran entre el divendres 12 i el diumenge 14 de novembre la Copa del Rei i la de la Reina. Ambdues competicions se celebraran, com és habitual, de manera simultània, entre el camp Eduardo Dualde i el recentment remodelat camp número 2, que acollirà alguns dels partits de quarts de final de divendres.
Seran tres dies de gran intensitat on els vuit millors conjunts masculins i femenins en acabar la primera volta de les lligues de Divisió d'Honor s'enfrontaran entre ells. Els dos primers seran caps de sèrie i no es podran trobar fins a una hipotètica final. El divendres 12 es disputaran els quarts de final. Atlètic i Club Egara aspiren a ser a la Copa del Rei i Club Egara i CD Terrassa a la Copa de la Reina. Les semifinals d'ambdues competicions es disputaran dissabte i les finals i els partits pel tercer i quart lloc diumenge.
Feia cinc anys que la Copa no tenia lloc a les instal·lacions del Polo, que prepararà un "village", així com diverses activitats paral·leles obertes a diferents col·lectius socials.
Notícies recomenades
-
Esports
Entrenament de nivell davant del subcampió
-
Esports
Dissabte, matinal contra la LGTBI-fòbia a Can Jofresa
-
Esports
Oriol Torras no seguirà entrenant el Júnior
-
Esports
Cara i creu per a les seleccions a Hobart
-
Esports
Olimpíades x Valientes: esport a canvi de solidaritat
-
Esports
L’atleta Maria Ruiz bat el rècord de Terrassa a la Mitja de Barcelona