Dos jugadors benjamins del CTT Els Amics, amb la selecció espanyola
Roc Gibert i Roger Quesada participaran en una competició internacional a Lugano
- Dos jugadors benjamins del CTT Els Amics, amb la selecció espanyola
ARA A PORTADA
Publicat el
22 d’octubre de 2021 a
les 13:51
Els jugadors del CTT Els Amics Roc Gibert i Roger Quesada, han estat seleccionats per la Federació Espanyola de Tennis Taula per participar en la WTT Youth Contender, una competició organitzada per la Federació Internacional i que se celebrarà del 24 al 26 d'octubre a la ciutat italiana de Lugano. Roc Gibert és el vigent campió d'Espanya individual en categoria benjamí. Roger Quesada és el número 1 del rànquing individual de la categoria benjamí. Ambdós són campions d'Espanya i campions de Catalunya per equips. Aquesta és la primera convocatòria internacional per als dos jugadors del club egarenc i també del planter de l'entitat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Un Natació en forma busca bitllets a Palma
-
Esports
Espanya remunta i derrota l’Argentina a la Pro League femenina
-
Esports
L’EHC, campió d'Espanya de Mamis Authentic
-
Esports
133 premiats a la Nit dels Campions del Vallès Occidental
-
Esports
El Terrassa FC fitxa dos futbolistes bascos
-
Esports
El combinat masculí derrota el cuer, Pakistan, i cau contra el líder, Bèlgica