El CN Terrassa, subcampió de Catalunya de frontennis preolímpic per equips
El conjunt egarenc va perdre a la final contra el Santa Coloma
- 22 espais per tocar música al carrer
ARA A PORTADA
Publicat el
29 d’octubre de 2021 a
les 06:45
Actualitzat el
28 d’octubre de 2021 a les
19:18
El Club Natació Terrassa A va proclamar-se subcampió de Catalunya de Frontennis Preolímpic per Equips després de caure en la gran final celebrada al Centre Esportiu Municipal de La Vall d’Hebron de Barcelona contra el Club Pilotari Santa Coloma.
El CN Terrassa va perdre per 1 a 2. La parella formada per Xavi Dalmases i Biel Vaghi va superar Alberto Gargallo i Juanma Gargallo per 2 a 0 (15-11 i 15-12). Per contra, Àlex Navarro i Víctor Modenes van perdre contra Jordi Campoy i Miguel Barragán per 2 a 0 (10-15 i 14-15), mentre que Cristian Viñarás i Dani López no van poder amb Javi Martínez i Víctor Corredor, que es van imposar per 2 sets a 1 (9-15, 15-11 i 9-5).
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Un Natació en forma busca bitllets a Palma
-
Esports
Espanya remunta i derrota l’Argentina a la Pro League femenina
-
Esports
L’EHC, campió d'Espanya de Mamis Authentic
-
Esports
133 premiats a la Nit dels Campions del Vallès Occidental
-
Esports
El Terrassa FC fitxa dos futbolistes bascos
-
Esports
El combinat masculí derrota el cuer, Pakistan, i cau contra el líder, Bèlgica