
- Golejada del CN Terrassa femení a Madrid
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de novembre de 2021 a les 17:17
El CN Terrassa ha derrotat aquest dissabte el CDN Boadilla per 4 a 12 en partit de la cinquena jornada de la lliga de Divisió d'Honor. Les egarenques jugaran diumenge a la piscina del Ciudad Linia en partit ajornat. El conjunt de Xavi Pérez ha estat superior en tot moment a un rival al qual ha sentenciat en el darrer parcial.
Les egarenques ja han consolidat una bona renda en el primer quart, que ha finalitzat amb un marcador de 0 a 3. Olga Doménech, Paula Leitón i Bea Ortiz han estat les golejadores de l'equip terrassenc. Elisa Portillo ha reduït distàncies en el segon quart, però Martina Cardona ha anotat l'1 a 4 amb el que s'ha arribat al descans. Judith Panicello ha fet dos gols en el tercer període que han situat l'1 a 6 en el marcador. I Alba González ha deixat el marcador en el 2 a 6 al final del tercer període.
El quart parcial ha estat el més productiu a nivell golejador pel CN Terrassa, que ha signat un parcial de 2 a 6 per tancar el partit de forma definitiva.
Notícies recomenades
-
Esports Golejada al Potsdam en l’estrena europea del CN Terrassa
-
Esports La Cursa Fanny Sallés tindrà més de 2.500 participants
-
Esports Jordi Robirosa repassa la seva àmplia trajectòria al Club Egara
-
Esports Espanya ja té rivals per a la Pro League
-
Esports Segona posició d'Arnau Bartés que reforça el seu lideratge
-
Esports Abel Balderstone va ser 22è a l’Europeu de contrarellotge