- Segon títol estatal per a David Benítez
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de novembre de 2021 a
les 23:50
El nedador del CN Terrassa David Benítez, ha obtingut aquest dissabte la segona medalla d'or en el Campionat d'Espanya d'hivern que s'està disputant a Palma de Mallorca. Benítez s'ha imposat en la final dels 100 metres braça, prova en la qual ha signat un temps de 59"60. La segona plaça ha estat per a Marcos Rico, del Madrid NC, amb un temps d' 1'00"00. La medalla de bronze ha estat per a Jaime Morote, també del Madrid, amb una marca d'1'00"10. David Benítez ja s'havia proclamat campió d'Espanya en la distància dels 50 metres braça.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Un Natació en forma busca bitllets a Palma
-
Esports
Espanya remunta i derrota l’Argentina a la Pro League femenina
-
Esports
L’EHC, campió d'Espanya de Mamis Authentic
-
Esports
133 premiats a la Nit dels Campions del Vallès Occidental
-
Esports
El Terrassa FC fitxa dos futbolistes bascos
-
Esports
El combinat masculí derrota el cuer, Pakistan, i cau contra el líder, Bèlgica