El CN Terrassa disputarà la Copa del Rei del 4 al 6 de febrer a Sabadell
Els vuit primera classificats després de la primera volta disputaran la competició
- El CN Terrassa disputarà la Copa del Rei del 4 al 6 de febrer a Sabadell
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de desembre de 2021 a
les 12:09
Actualitzat el
16 de desembre de 2021 a les
14:15
La present edició de la Copa del Rei de waterpolo es disputarà entre el divendres 4 i el diumenge 6 del proper mes de febrer a la piscina de Can Llong del CN Sabadell. El CN Terrassa és un dels equips que ja estan classificats per disputar aquesta competició.
Els vuit equips classificats una vegada finalitzada la primera volta són els següents: CN Atlètic Barceloneta, CN Barcelona, CN Sabadell, CN Terrassa, CN Sant Andreu, CN Mataró, CE Mediterrani i Tenerife Echeyde. Els canaris seran l'únic conjunt no català que disputi la competició.
En el sorteig, que se celebrarà a Sabadell a principis de febrer, no hi haurà caps de sèrie. Serà un sorteig pur, que determinarà els emparellaments de quarts de final de divendres, les semifinals de dissabte i la gran final de diumenge.
Notícies recomenades
-
Esports
Joan Vidal: "Aquest aprenentatge pot ser una eina molt bona"
-
Esports
Or i bronze per a l'Atlètic a l'EHCO Trophy d'Utrecht
-
Esports
El Kampong s'imposa 3-2 al Gantoise i es proclama campió d'Europa
-
Esports
Oriol Torras: "Tinc moltes ganes de començar a treballar amb el Club Egara"
-
Esports
El Terrassa FC no pot evitar un empat a zero a casa
-
Esports
Jacobo Garrido: "“El meu gran objectiu és la medalla olímpica”